Известие

Collapse
No announcement yet.

прословутата 1ва степен на вентилатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
    Аз друго мнение освен, че било нормално това, не съм видял .
    нормално?
    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

    Comment


    • #17
      Само аз, Чилиев и Мадхакер ли имаме такъв проблем?

      Comment


      • #18
        Днес цял ден карах на клима из града и в центъра - стрелката не мръдна от 90. Не се сетих да спра климатика да видя дали пак ще скочи и дали той има нещо общо. А не беше много хладно днес преди няколко дни без климатик среклата беше постоянно на 100.
        Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
          Днес цял ден карах на клима из града и в центъра - стрелката не мръдна от 90. Не се сетих да спра климатика да видя дали пак ще скочи и дали той има нещо общо. А не беше много хладно днес преди няколко дни без климатик среклата беше постоянно на 100.
          На клима и аз нямам проблем, но тогава перката си върти заеади климатика и охлажда.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
            Само аз, Чилиев и Мадхакер ли имаме такъв проблем?
            Аз откакто имам колата (вече 3г.) 1ва степен не съм я чул. Директно на 2ра, но имам някакъв байпас там и не съм се занимавал.
            Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
            Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
            Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

            Comment


            • #21
              Абе има някаква хава с тая 1-ва степен. От седмица с или без клима ми държи на 90, а си беше жега навънка. Супер странно и определено нещо се случва. Аз залагам на някаква хлабава връзка. Само някой да дойде да я намери де е
              Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

              Comment


              • #22
                Аз мойта мисля да я вкарвам в бокса и да се отстрани този проблем, така с хвърлянето на бобец нищо не правим. Резистор смених, релета и пак същото си е... като мине 92-93г някъде ми цъка релето, но перката не завърта.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
                  Аз мойта мисля да я вкарвам в бокса и да се отстрани този проблем, така с хвърлянето на бобец нищо не правим. Резистор смених, релета и пак същото си е... като мине 92-93г някъде ми цъка релето, но перката не завърта.
                  Пиши след това

                  Comment


                  • #24
                    Всички само питат и като оправят аварията, пазят тайна
                    Аз имам същият проблем, днес при случайно тестване с лаптопа стана точно така.
                    На програмата FiatECUScan тест1 цъква релето и след 1 сек завърта. На тест2 цъква релето, но не завърта. Направих си пробата да изкарам резистора и направих пак проба и същата работа както и с него ... може би той не работи.
                    Сега ще огледам насам натам ...
                    Имам колата от 4 години и загря само веднъж на шипка с пуснат климатик ... и мисля, че веднъж на карандила. Явно другата степен е за по екстремни баири

                    # Малко по късно след ремонта:
                    Свалих съпротивлението и изчистих крачетата с малко шкурка до блясване на бронза т.е. свалих и нанесеното покритие "не е нужно".
                    Почистих клемите както на резистора, така и на буксите на колата и открих, че едната обувка в буксата беше разширена и ако не е закопчалката на буксата би се извадила лесно. Затегнах малко клемичките в буксите монтирах направих отново тестовете и първият момент :цък релето и нищо, но се чуваше лек звук, поглеждам перката спира да се върти. Отново тест, но я гледах и работи. Първата степен е много тиха и ако не се гледа перката, може да не се разбере, че работи:.
                    При мен проблема е бил в клемите и връзката с резистора. Винаги ми се е вкл. на 2-та по- бърза степен, а аз съм мислил че е нормално така ... ПС: в диагностичната програма, първа и втора степен действително са обърнати, но не е болка.
                    Last edited by flipz; d.m.y г., 16:02.
                    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                    Comment


                    • #25
                      Все още не съм я вкарвал в сервиза да я погледнат, защото не я карах известно време. Иначе вчера сменихме термостата и датчика с нов. И реших да провериме отново тази първа степен.

                      Проверихме релето и работи, след това резистора (чисто нов е) и ток до него достига. На пръв поглед всичко изглежда нормално и не би трябвало да има проблеми, клемите са почистени с нови кабелни обувки и т.н. Някой да има някаква идея и да сподели? И интересува ме като махна резистора и допра 2та кабела трябва ли да тръгне перката? защото при мен не тръгва.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Няма да тръгне, така само елиминираш резистора. Ако си го дал накъсо, ще ти върти бързо и при "бавната" скорост
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
                          Все още не съм я вкарвал в сервиза да я погледнат, защото не я карах известно време. Иначе вчера сменихме термостата и датчика с нов. И реших да провериме отново тази първа степен.

                          Проверихме релето и работи, след това резистора (чисто нов е) и ток до него достига. На пръв поглед всичко изглежда нормално и не би трябвало да има проблеми, клемите са почистени с нови кабелни обувки и т.н. Някой да има някаква идея и да сподели? И интересува ме като махна резистора и допра 2та кабела трябва ли да тръгне перката? защото при мен не тръгва.
                          я закачи един мултицет. едната сонда на минус на акумулатора , другата на входа на резистора-този който идва от релето. палиш колата и като загрее достатъчно, трябва да дойде напрежение. пиши идва ли и каква е стойността.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            я закачи един мултицет. едната сонда на минус на акумулатора , другата на входа на резистора-този който идва от релето. палиш колата и като загрее достатъчно, трябва да дойде напрежение. пиши идва ли и каква е стойността.
                            Това го мерих и идва напрежение, но ще те излъжа точно какво беше. Нещо от сорта на 12волта ако не се лъжа.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              ---
                              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:30.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
                                Това го мерих и идва напрежение, но ще те излъжа точно какво беше. Нещо от сорта на 12волта ако не се лъжа.
                                точното напрежение измери като е закачена перката естествено.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X